19 February, 2008

Indian music and movies!

Hello to all my friends out there!

Just taking a moment to share with you all this great music I’ve been listening to. I got hooked on watching Hindi movies and videos because my husband’s collection of Bollywood movies and music. Hubby loves their music and movies and I have to go along with him on that. I started getting into them when hubby brought his first DVD of “Dil Se” to the PI during his visit to celebrate our first anniversary. It’s so different from any of the movies I used to watch.

This afternoon after our little walk, Princess and I sat down in our living room, just relaxing, and then started to check what movies I could watch for an afternoon of peaceful time out. Then I came to hubby’s Bollywood section. He has a few here, but a large portion of his collection I left in storage back in Hawaii. (He sometimes gets down about all the stuff I stored, but he’s cool about it.) I miss watching them, so today I watched some again. I love most of them, their music, their dancing, and their costumes. I am a Filipina, but also I love foreign music and movies, and I think there’s nothing wrong with that, right? Indian music and movies are also famous here in Europe. I think it has a lot to do with the fact that in Bollywood, there has to be drama and a side love story in every story they make. I see many of their movies here in Germany, but then I don’t see any of them that have English subtitles. I don’t understand Hindi, but with subtitles, it’s good. Well, I just thought of sharing this with all my fellow bloggers.

After the movies, it was back to blogging and at the same time folding the clothes. What is that blogging and folding? How did I do that? Well of course, I had to stop sometimes, that’s why it took me a while to finish folding all the clothes. Before I end this long-winded update of mine, I want to say thank you to all my fellow bloggers for dropping by this humble place of mine. You take care and enjoy the beautiful day!

Ciao!



My hubby's collection not all of them are here.



Here's a video of a song from the first Hindi movie I watched, “Dil Se.” The story was very dramatic, and the music was upbeat, so it makes me dance. wink*

6 comments:

Vk-mahalkaayo said...

hello lily,
gusto nimo ni nga series?
i saw it one time, hala kay hilak man ko kay love story man kaayo....lol

pinoy style man ang story n style uy...

diay duna mi ani sa store ni nita, pero german version ug once a week or in every 2 weeks siguro ang gula ani, kay series man ni, mora ug more than 20 DVD siguro....

dah mora man ni ug sigi ta hilak, pero nindot ang story.....heheehhe

thanks for sharing....hala banat diha ug lantaw ug andam ug tempo kay na magbaha nya sa imo sala.....lol

Vk-mahalkaayo said...

time, diay, imong comments, ok kaayo, sa summer aron dugay mogabii aron daghan ta ug agi.

plan n isipa lang, magtren ra ta maglaag-laag, kuha ta ug ticket good for 5 persons-24 hrs, ok kaayo ni, maabot pa ta sa kaiserlautern kay sakop pa ni sa atong ticket.

basta, kung unsa sultii ko daan aron atong maplano layo pa, ok?

Vk-mahalkaayo said...

diay paninguhaa ayaw aning mga date ta. kay vacation si nita sa pinas, ug naka book na iya ticket.
kung wla man god si nita, wholeday akong wrks sa ilang store, kay wala man siya.

tapos si malou, vacation pod sila sa spain, pod aning mga date akong ihatag nimo ha,.

aron imo gyd ma plano.....ok kaayo nga kamo ra ni jasmine, kay ug duna imo bana, maulaw ko ug maikog, kay wa man gyd mi extra room, ok?
kung balay pa unta among gipuy-an lily, duna unta dako nga place, dili ba?
i know, you understand us....basta kamo tanan unta welcome....pero kamo sa ni jasmine, bisan pila ka adlaw, ok?

mao ni ang date nga uli nita sa pinas.......

June 20 to July 13....so dili ko ani Free ha?

June 24 to July 10,.....si malou vacation pod sila-spain sila.

mao nga plano ug ayaw aning mga date kiay wla koy free n malou wala pod.

sigi, thanks kaayo.....

regards na lang,. kaabot ko lang gikan wrks pod....gigutom ko pero milili sa diri, then tag nimo aron di ko malimot....

bye hugs to jasmine.....

Lily said...

Hello Vickie hala ka oi murag maka laag gyud ko aning dagwaya dah,bitaw ako paningkamutan ha,not sure pa sab kay murag daghan man gud stop over and I think katulo mi ani mobalhin balhin og train,din kong kami lang Jasmine laag sa-on nako pagdala sa akong stroler and luggage namong duha lol hahaha.bitaw ambot lang kong sugot si Bana hatud mi dinha ninyo ka nindot na lang siguro sa,laag taman sa bisan asang dapit ninyo anoh. daghan kaau salamat Vickie ha perti gyud nako kalipay imo ko gi invite dinha ninyo. sige lang sabot sab mi ni mister kong sugot siya ani. tc and have a great week.

Lily said...

@Vickie bitaw kanang Indian movies and music tungod na sa akong bana nga ganahan kaau sa ilang mga videos pero nindot man sab tulo tulo atong sip-on hinilak din katawa sab. pero mao lagi kong wlay subtittles dili gyud ko mo tan-aw kay di gyud ko kasabot unsa ilang istorya. nindot na siya ang series pero german na wala gyud ko ana masabtan og samot. anyway salamat sa pag agi nako dinhe ha. have a great week.

Vk-mahalkaayo said...

lily,

ganiha namahaw mi, nahisgotan ka namo n jasmine,
ako giingnan pod si bernie, ok ra man siya kung mopalabay ka diri sa adlaw, ok?

si kim, aguy na wa na very eager na kay cute kono kaayo si jasmine,
siya kono lagi pasalig ug bantay ni jasmine.

bali na siyang istorya unsaon ug asa ta manglaag. Itumong lagi sa vacation, end of July iya vacation kay Mannheim man siya, Baden Wuertenberg, lantawa lang nya ang vacation nila nga date.

Sultii lang nya ko ug unsa ha?
iatol naa pod si malou diri aron bebo ta ug laag.....tapos summer ha? aron init ug dugay mo-gabii....lol

mao lagi, layo ta kaayo, lisod ug magtren ka, kay gamay pa si jasmine....aguy sugot kaha imo bana?

basta, sultii ra nya mi. OK?