12 December, 2008

Slideshow pics!

Aloha,

Kumusta,
Di-a share lang ko sa mga slideshow pics. ang among kalingawan dinhe apil na pics sa among x-mas spirit uban sa akong pinanggang anak. lipay kaayo siya nga natindog na gyud namo ang x-mas tree,pero last week pa ni namo nahuman karon lang ko kahigayon og post sa uban nga pics. isa pa niya nga kalipay kay sige snow dinhe namong dapita asus enjoy kaayo siya sige dula sa gawas, himo sab mi snowman aron mas lingaw. everyday naa mi sa gawas naga permi, bisan di nako type sige snow kay kapoy kaayo sa akong trabaho pero kay enjoy man ako anak, happy na sab ko.
Pasalamat sab diay ko sa akong mga online friends sa kanunay paglili sa akong balay,salamat kaninyong tanan.

Pasalamat sab ko ni Dae Carlota sa iyang pag decorate og pa gwapa sa akong duha ka balay salamat kaayo og dako my dear Dae Carlota.
Na sige di nako magdugay daghan pa trabaho nag hulat,din ako anak wait na nako adto na kuno mi sa gawas.
Happy week-end natong tanan

P.S.Pasensya na bisaya muna update ko type ko lang:-)

Ayo-ayo sa tanan.
God bless.

5 comments:

Anonymous said...

Very nice slideshow!! I watched it all the way through. Hope all of you have a very Merry Christmas in Hohenfels.

Carlota said...

asus oi suya ko sa xmas decors...very nice kaayo dae Lily. ako wala man jud. hopefully this weekend i can drag myself of putting up my xmas tree.

welcome as always dae Lily.

Lily said...

@Art, thank you so much for always dropping by my blogs. appreciate it a lot.

Merry Christmas to you and your family.

Enjoy this glorious season.
Take care and God bless.

Lily said...
This comment has been removed by the author.
Lily said...

@Carlota dear, salamat kaayo sa tanan nga imong nahimo sa akong blog.
Mao lagi tindog na kay aron may feeling christmas na among balay labina sa akong anak. lipay kaayo siya kay meaning naa siya regalo gikan santa.

Wish ko din na ma feel mo na ang diwa ng pasko bisan gud og x-mas tree lang ok na na siya.

Take care always.

Merry christmas to you and your family.